رویدادها آرشیو خبر ها
انقلاب ساری در خط میانی

انقلاب ساری در خط میانی

کنفرانس مطبوعاتی مائوریتسیو ساری، پیش از دیدار با کالیاری با صحبت درباره‌ی وضعیت خط دفاعی یوونتوس شروع شد. جایی که ساری در پاسخ به چرایی گل خوردن‌های بیش از قبل یوونتوس به طور ضمنی عنوان کرد بیشتر از مردان خط دفاعی، ایراد از هافبک‌های تیم است که از انجام دادن وضایف دفاعی خود عاجزند. این در حالیست که بر کسی پوشیده نیست که در حمله نیز بیانکوری هرگز آنقدر که شایسته است از خط میانی خود سودی ندیده‌اند تا نگرانی‌هایی درباره‌ی کمربند وسط زمین در میان هواداران یوونتوس ایجاد شود.

 

در ادامه اما خود ساری سخنانی به زبان آورد که خبر از تغییرات بزرگ در خط میانی می‌داد. تغییراتی که ساری نام «انقلاب» بر آن گذاشته است.

 

ساری در ابتدا از رسیدن آدرین رابیو به وضعیت فیزیکی ایده آل خبر داد و با عبارت داستان رابیو تازه شروع شده است یوونتوسی‌ها را نسبت به این بازیکن 24 ساله‌ی فرانسوی خوشبین کرد.

 

در ادامه ساری به استفاده از امره جان در پست هافبک دفاعی در تمرینات اشاره کرد که امکان دارد معنای گذر او از سیستم رجیستا محور را بدهد.

 

بزرگترین شوک اما تغییر پست برناردسکی بود. ساری اعلام کرد در نظر دارد برناردسکی را در پست متزالا بازی دهد، یعنی پست برناردسکی. پستی که یک بار آلگری نیز برنا را آنجا بازی داد، که از قضا بهترین بازی او در یوونتوس بود، یهنی بازی مقابل اتلتیکو. نکته‌ی خوشبین کننده این است که یک نیم فصل بازی در پست هافبک پشت مقابل او را از وینگر بودن دور کرده است و احتمال دارد وضعیت بازی او از این رو به آن رو شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: